My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 971
بازدید کل : 26137
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

REMEMBER ME

REMEMBER ME

Sometimes you may feel all alone

nobody to turnto

no where to go...Remember there's someone you can lean on

REMEMBER ME..!     AND maybe i can not take away your worries but i promise to make it  a little easy

AND maybe i can not make you smile every time but i promise to wipe away all your tears

AND maybe i can not kill all your pains but i promise to sare your evry sorrow
AND when the whole world turns away i promise to be there by yourside
 

REMEMBER THERE IS SOMEBODY ALWAYS LOVING YOU
REMMEMBER THERE IS SOMEBODY STILL WAITING FOR YOU

بیاد بیاور

بعضی وقتا حس میکنی خیلی تنهایی هیچکس رو نداری

هیچ جایی برای رفتن نداری

اما بیاد داشته باش یه نفر هست که میتونی بهش تکیه کنی

منو بیاد بیاور....

و شاید نتونم تمام نگرانی هاتو ازت دور کنم اما بهت قول میدم که برات آسون بشن

و شاید نتونم همیشه کاری کنم که لبخند بزنی اما بهت قول میدم که همیشه اشکاتو کنار بزنم

و شاید نتونم تمام درد هایی که داری رو بکشم ولی بهت قول میدم تو تمام ناراحتیات شریک باشم

و وقتی که همه دنیا نمیخواد باهات باشن من بهت قول میدم که کنارت باشم

بیاد داشته باش یک نفر هست که عاشقته

بیاد داشته باش یک نفر هست که همیشه منتظر تو هست



نظرات شما عزیزان:

Mohamad Imanian
ساعت17:00---4 خرداد 1390
The English version was beautiful. I enjoyed it a lot. Update your weblog sooner.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:جمله عاشقانه,شعر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com